Επιστροφή λόγω λάθους στην παραγγελία
Σε περίπτωση που παραδοθούν άλλα προϊόντα από αυτά που έχει παραγγείλει ο πελάτης, επιστρέφονται στην εταιρία και αποστέλλεται η σωστή παραγγελία. Τα έξοδα μεταφοράς (από τον πελάτη στην εταιρία και το αντίστροφο) καλύπτονται από την εταιρία αν χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά ο προτεινόμενος από την εταιρία τρόπος.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την ημέρα αγοράς, εφόσον το προϊόν παραμένει στην αρχική του κατάσταση, διαθέτει όλα τα συνοδευτικά έντυπα και την αρχική του συσκευασία καθώς και το παραστατικό που έχει εκδοθεί (π.χ. απόδειξη). Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς από τον πελάτη στην εταιρία επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει ελαττωματικό προϊόν, η εταιρία το αντικαθιστά χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
- Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση
- Να συνοδεύεται από το παραστατικό που έχει εκδοθεί (π.χ. απόδειξη) ή από Δελτίο Αποστολής (σε περίπτωση επιχείρησης)
- Να διαπιστωθεί από τον έλεγχο της εταιρίας το πρόβλημα
Επιστροφή χρημάτων
Στις παραπάνω περιπτώσεις, τα χρήματα επιστρέφονται με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή, μέσα σε 15 ημέρες.